ΔΟΕ - «Χαρακτηρισμός δημόσιων σχολικών μονάδων ως Πρότυπων ή Πειραματικών Σχολείων», ακόμα μια αντιεκπαιδευτική ενέργεια από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Published by uploader1 on Τρί, 03/16/2021 - 20:28
Περίληψη ανάρτησης: 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του, καταδικασμένου από την εκπαιδευτική κοινότητα, Ν.4692/2020, το Υ.ΠΑΙ.Θ. προχώρησε στην έκδοση της Υπουργικής Απόφασης 22631/Δ2 με αριθμό Φ.Ε.Κ. 776/26-2-2021 και στη συνέχεια της εγκυκλίου «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος των σχολικών μονάδων για χαρακτηρισμό τους ως Πρότυπα και Πειραματικά» (1/3/2021). Επιλέγει να αναλύει μονόπλευρα και ιδεοληπτικά τα δεδομένα και να μην αναδιπλώνεται πολιτικά, έπειτα από τη συντριπτική απόρριψη που συνάντησε από τους εκπαιδευτικούς (με την καθολική συμμετοχή τους στην απεργία- αποχή της Δ.Ο.Ε. σε ποσοστό 95%) η απόπειρα επιβολής μιας αξιολόγησης διαλυτικής για το δημόσιο σχολείο,  η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. χαράσσει τη στρατηγική της ενάντια στο δυναμικό μέτωπο των εκπαιδευτικών, εκτιμώντας, λανθασμένα για πολλοστή φορά, πως θα καταφέρει να «ξεγελάσει» την εκπαιδευτική κοινότητα και να την οδηγήσει, με το πρόσχημα ότι δεν επιλέγει, φαινομενικά, τη σύγκρουση, στην έμμεση αποδοχή τόσο της αντιπαιδαγωγικής διαδικασίας όσο και ακόμη δυσμενέστερων ρυθμίσεων.